Starý a současně nový model – SUBARA BRZ

            Automobilky již produkují jen málo aut, která ctí tradice staré školy, tedy auto, co je hlavně pro radost, má zadní pohon, samosvorný diferenciál a nestojí mnoho přes milión korun. Dvojčata Toyota GT86 a Subaru BRZ tohle ještě stále nabízejí a v případě Subaru již za 814 tisíc korun. Dvanáct tisíc si můžete připlatit za metalízu nebo perleťový lak, dalších šedesát tisíc za kožená vyhřívaná sedadla a čtyřicet tisíc za automatickou převodovku.
 auto subaru
Subaru BRZ
 
·         Subaru BRZ druhé generace prošlo faceliftem, který osvěžil design nárazníků a zadního spojleru.
·         Poprvé jsou vpředu použity světlomety Bi-LED. Denní světlo vypadá jako písmeno C a odkazuje na tvar a pohyb pístu v ležatě položeném motoru.
·         Trochu inovovaný je také interiér, audio má šesti palcový displej a přibily nové funkce ovládání.
·         Model BRZ stále drží vlajku zábavného auta pro maximální potěšení z jízdy a to díky perfektně vyváženému těžišti. Toho dosahuje svou nízkou váhou, pouhých 1216 kg, nízko položeným motorem a vůbec celkovou konstrukcí. Téměř čtyři roky po uvedení na evropský trh je přenos váhy spolu s dynamickou odezvou podvozku jednou z nejlepších věcí, co může řidič v autě zažít.
přední nárazník
·         Výkon vylepšeného dvoulitrového motoru zůstal také stejný, 200 koní a točivý moment 205 Nm při 6 400 až 6 600 otáčkách.
·         Stabilizační systém jde naštěstí pořád ještě úplně vypnout.
·         Jak již bylo zmíněno, tento vůz si lze pořídit, oproti konkurenci, do jednoho miliónu korun v základním vybavením. I přes to, pokud si dokoupíte speciální perleťový lak nebo metalízu, automatickou převodovku nebo vyhřívaná, kožená sedadla řidiče a spolujezdce, stále se cena vozu pohybuje do jednoho miliónu.
·         Automobilka Subaru nabízí několik barevných provedení jak karoserie, tak interiéru, různé druhy kol a různě barevné provedení potahů sedaček.
 

Starý a současně nový model – SUBARA BRZ
Ohodnoťte příspěvek