Jak překlenout nelehké začátky podnikání?

Začátky bývají v mnohých ohledech velmi náročné, no a v podnikání tomu samozřejmě není jinak. Každý si v duchu říká, že na tom nemůže být nic až tak těžkého. Vést skupinu lidí přece dokáže každý. Ovšem z tohoto mylného přesvědčení vás probudí až realita všedního dne. Tedy za předpokladu, že jste se rozhodli podnikání naplno skutečně věnovat. Začínající firmy to nemají vůbec jednoduché. Trh už je zkrátka přesycen a nakonec přežijí jen ti skutečně nejhouževnatější. To vyplývá ze statistik, podle kterých nepřežije každá druhá firma první rok od svého vzniku. Žijeme však v 21. století, proč tedy nevyužít moderní technologii k propagaci, která dokáže zacílit na konkrétní skupinu zákazníků.

Sociální média

  • Sociální sítě

Kdo na nich není, jakoby nebyl. Ano, až takovou sílu mohou sociální sítě skutečně mít. Všichni alespoň jednu z nich máme na svých telefonech a s určitostí na ní strávíme denně několik minut či dokonce hodin. Sociální sítě jsou tedy silná platforma, kterou ke své propagaci v dnešní době již využívá většina firem. Televizní reklama je pomalu na ústupu a je považována spíše za předražený přežitek s malým dosahem. Založit si vlastní profil na sociálních sítích je ještě stále zdarma, i když už v tomto ohledu nejsou podmínky natolik benevolentní, jako tomu bylo ještě před pár lety.

Digitální marketing

  • PPC reklama

Jak vypadá ppc reklama? Jedná se o druh reklamy, kdy inzerent neplatí za samotné umístění na web, ale až za jednotlivé prokliky na daný odkaz. Co je ppc kampaň? Jedná se vlastně o chytrou a cenově dostupnou kampaň pro začínající firmy a e-shopy, které mají zatím k dispozici jen omezený finanční rozpočet.

PPC reklama má tu výhodu, že jsou téměř okamžitě k dispozici sledovatelné výsledky. Inzerent dá do reklamy jen tolik, kolik si skutečně může dovolit. Navíc je tímto způsobem možno skutečně cíleně oslovovat potencionální zákazníky.