Firemní sídlo není banalita

Když někdo z lidí hledá coby budoucí zákazník určitou nabídku zboží nebo služby, volí si pochopitelně z více možností tu nejlepší. Sází při tom podle okolností někdy na cenu, někdy na kvalitu a někdy i na něco dalšího, případně na kombinaci těchto skutečností současně. A při takovém výběru rozhoduje nejednou třeba i taková záležitost, jako je poskytovatel toho sháněného sám o sobě.

Dost možná to znáte i vy. Když sháníte něco, od čeho očekáváte určité kvality, volíte třeba i podle země původu, kdy má dejme tomu Německo určitě lepší zvuk než Čína, případně podle působiště toho, kdo vám to nabízí, protože dejme tomu vysoce sofistikovanému produktu důvěřujeme spíše tehdy, když nám ho dodá renomovaná firma z velkého města, než nějaký venkovský podnik, o kterém pomalu nikdo nikdy neslyšel.

stará budova

A co to znamená? Jednoznačně to, že chce-li podnikatel nebo firma uspět, musí sídlit na takovém místě, které si důvěru veřejnosti, a tedy i potenciálních zákazníků, zaslouží. Firemní sídlo v nějakém polorozpadlém domku na okraji města nikdy nevzbudí takovou důvěru jako luxusní kancelář někde v centru, na místě s dobrou pověstí.

Každý z podnikatelů by si tedy ideální firemní sídlo přál. Jenže ne každý si ho může dovolit. Jednak takových špičkových kanceláří není k dispozici mnoho, a jednak je jak jejich pořízení, tak i jejich provoz hodně drahá záležitost. A kdekdo z podnikatelů by si tedy něco podobného nemohl dovolit.

vzhledný dům

Ale i když na to někdo nemá, není vše ztracené. I ten může působit na veřejnost dokonale. A to když si za docela malý peníz pořídí virtuální sídlo Ostrava. V podobě tohoto sice nezískává vlastní objekt, ale má tu k dispozici jen konferenční místnost a přeposílání korespondence, ale i to může být cenná služba. Protože firma, která sídlí v Ostravě nebo v některém z několika polských měst na dobrém místě, určitě zaboduje.